blog
Kategorier
Orchestra | Mediamarkedet | Pressemeddelelser | Influencer Marketing
TAK FOR DIN TILMELDING!
Du modtager fremover en lille besked i indbakken hver gang der er nyt fra os.
I mellemtiden kan du blive klogere på os og mediemarkedet i vores arkiv af spændende blogposts herunder.
Pressemeddelelse: Mediaindkøbsfællesskab deler overskud på 3,8 mio. kr. med kunderne
Hos Orchestra har man som noget unikt valgt at placere al mediaindkøb i et indkøbsfællesskab ”Transparency”, og for 8. år i streg deler man nu overskuddet med kunderne. Med en pæn tilgang af nye annoncører og en forøgelse i mediavolumen på hele...
2021 – et Facebook-år fyldt med forandringer
Vi nærmer os 2021 og for langt de fleste virksomheder betyder det starten på budgetprocesser, planlægning af det kommende år og vurdering af nye tiltag.
Pressemeddelelse: Norlys-koncernen peger på Orchestra som ny mediebureaupartner
Norlys har efter en bureaupitch valgt at samle al mediaindkøb og -rådgivning hos Orchestra. For Orchestra er der tale om en historisk milepæl og blåstempling af den særlige forretningsmodel og de bagvedliggende forretningsprincipper. Norlys, som...
Hvorledes skaber du en proaktiv digital handlingsplan, som orkestrerer alle de nødvendige kompetencer?
Som mediebureau befinder vi os ofte i et dilemma. Et dilemma, som er funderet i en stereotyp holdning til, hvad et mediebureau skal kunne og ikke kunne. Vi har selv skabt dette billede, fordi vi af åbenlyse årsager har positioneret os på vores...
Løber du blot ind i 2021 eller husker du som brand at stoppe op?
Vi nærmer os 2021 og for langt de fleste virksomheder betyder det starten på budgetprocesser, planlægning af det kommende år og vurdering af nye tiltag.
Et presset mediebillede som følgeeffekt af Corona
Vi oplever lige nu en øget efterspørgsel på medier som følgeeffekt af, at mange annoncører rykkede deres kampagner fra foråret til efteråret. Dette betyder, at vi oplever at der er udsolgt på flere medier, samtidig med at medierne har mulighed for...
5 basis-elementer, du altid skal overveje, når du optimerer dit website
Vi taler så meget om det, men ganske få gør noget aktivt ved sagen, når det gælder optimering af websitet. Vi kigger i bedste fald grundigt i vores analytics, og får hermed en indikation om konverteringsrater på de vigtigste touch points. Herefter...
Tid til at rydde op i indeks! Ved du, hvor din organiske trafik lander?
Forestil dig, at dit website var en fysisk butik, hvor du sendte kunderne ind via baglokalet, pulterkammeret eller i værste fald et tomt rum uden andre døre eller vinduer end den, de kom ind af. Du ville ikke tøve 5 sekunder med at få ryddet op,...
Er recession en trussel mod objektiv rådgivning?
Som annoncør må man forvente, at forbrugerne fremadrettet prioriterer hårdere og sandsynligvis også reducerer deres forbrug. Forbrugsmønstre og kunderejser ændres allerede, ligesom nye og ændrede mediavaner bør påvirke enhver marketingplan. Alt...
Carlsberg Byen har endnu en gang succes med influentdrevet lanceringskampagne
Da Carlsberg Byen i april skulle lancere en række nye luksusboliger på toppen af den fredede bygning Mineralvandsfabrikken, var ønsket at gøre opmærksom på projektet gennem en anderledes marketingindsats med nytænkende tilgang. Den fredede bygning...