Campaign Manager
Interesserer du dig for medier og markedsføring? Har du teknisk flair og lyst til at arbejde med digital annoncering? Så har du nu muligheden for at blive en del af teamet på et af Danmarks dygtigste mediebureauer på vores kontor i København.
Orchestra søger en Campaign Manager til at styre afviklingen af digitale display, audio og video kampagner, samt til at stå for håndtering af kampagnemateriale på tværs af betalte medier.
Jobbet
Som Campaign Manager hos Orchestra vil du indgå i vores indkøbsteam, som består af indkøbsspecialister indenfor video, audio, OOH, print og digitale medier. Du vil derfor hurtigt oparbejde erfaring med mange mediegrupper, -typer og formater. Erfarne kolleger sørger naturligvis for grundig oplæring og onboarding i både systemer og processer.
Dine arbejdsopgaver vil inkludere:
- Ansvaret for den tekniske afvikling af digitale kampagner på tværs af display, audio og video
- Materialehåndtering, opsætning og kontakt herom med medierne
- Løbende optimering og opfølgning med igangværende kampagner
- Udtræk og bearbejdning af data i forbindelse med evaluering af kampagner
- Daglig dialog med medier, reklamebureauer og kolleger
Du vil samtidig få et indblik i bureauets øvrige aktiviteter, synergier imellem dem og de konkrete strategier og kampagner.
Din profil
- Du har afsluttet en videregående uddannelse – gerne indenfor marketing eller medier
- Du interesserer dig for teknologi og det digitale mediemarked
- Du brænder for at arbejde med marketing og digitale medier, samt for at levere de bedste resultater for vores kunder
- Du er teknisk stærk og tiltrækkes af tekniske termer som scripts, tracking og HTML, samt har lyst til at udforske brugen af AI
- Du er struktureret, en teamspiller, servicemindet og kan lide at have mange opgaver i gang samtidigt
- Du trives i et dynamisk miljø med korte deadlines
- Du er passioneret og har lyst til at være med til at bygge videre på fremtidens mediebureau
- Erfaring med håndtering af digitalt kampagnemateriale er en stor fordel
- Erfaring med brugen af Adform og/eller Google Campaign Manager er en stor fordel
Om Orchestra
Orchestra er et danskbaseret mediebureau bestående af meget erfarne kræfter. Vi har fokus på rådgivning af danske kunder, og er siden lanceringen i starten af 2013 vokset til 65 ansatte, der betjener brands som Norlys, Trygfonden, Tivoli, Unibet og HK fra vores kontorer i København og Aarhus. Orchestra består af dygtige rådgivere og generalister, samt en lang række specialistenheder, der bl.a. dækker områder som social, programmatic, content, data & insights, mar-tech m.fl.
Vi har nogle af de mest tilfredse kunder i branchen, hvilket er det allervigtigste succeskriterie hos os. Transparens er grundstenen i vores forretning, som gør det muligt at sætte fagligheden i højsædet. Vi bestræber os på at være den foretrukne partner – ikke bare for vores kunder, men også for vores medarbejdere. Vi er derfor også stolte af vores kultur og arbejdsmiljø, hvor der er plads til et balanceret arbejdsliv og forskellige ambitionsniveauer. Vi har mange sociale arrangementer, kundearrangementer, fester, ture mm. for at styrke både faglighed og sammenhold.
Spørgsmål og ansøgning
Hvis du er interesseret i at blive en del af vores team, så send din ansøgning med CV og karakteroversigt til vores HR Chef, Mette Frimann på mf@orchestra.dk. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Partner & Digital Director, Signe Waldersdorff Larsen på tlf. 26708190.
Vi behandler ansøgninger løbende, så vent ikke med at sende din ansøgning, hvis du har fundet denne stilling interessant.
Vi glæder os til at høre fra dig!