Digital indkøbsspecialist

Interesserer du dig for digital markedsføring? Har du teknisk flair og erfaring med automatiseret og systembaseret medieindkøb? Så har du nu muligheden for at blive en del af et af Danmarks dygtigste mediebureauer.

Orchestra søger en Digital Indkøbsspecialist til at planlægge og styre afviklingen af digitale kampagner.   

Jobbet

Som Digital Indkøbsspecialist hos Orchestra vil du indgå i vores fem mand store Digitale Planning/Buying team. Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder vil inkludere:

  • Ansvar for hele kampagneprocessen (oplæg, eksekvering og evaluering), på digitale kampagner, for din egen portefølje af kunder. Du vil være i tæt dialog med den kundeansvarlige og herigennem have en væsentlig rolle i den digitale udvikling af de kunder, du varetager
  • Størstedelen af dine opgaver vil være specialistopgaver relateret til programmatisk medieindkøb på tværs af diverse indkøbsplatforme (SEM og Social Buying undtaget)
  • Løbende dialoger med medier, teknologi-/dataleverandører og øvrige samarbejdspartnere der bidrager til et optimalt kampagnesetup, på hver enkelt kampagne
  • Sikre at du kontinuerligt er opdateret på de nyeste trends og teknologier, der kan supportere vores digitale medieindkøb
  • Sikre kontinuerlig udvikling og dygtiggørelse af både kunder og kollegaer

Du vil samtidig få et indblik i bureauets øvrige aktiviteter, synergier imellem dem og de konkrete strategier og kampagner.

Om dig:

  • Du har stort kendskab til og interesse for det digitale mediemarked
  • Du har kendskab til, eller erfaring med, programmatiske indkøb på digitale medier (fx Google Ads, DV360, Adform)
  • Du har flair for at manøvrere i webbaserede systemer, teknologi samt bearbejdelse af større mængder af data
  • Du er et højproduktivt individ med fremragende analytiske og problemløsningsfærdigheder
  • Du er god til at skabe struktur i et komplekst arbejdsmiljø
  • Du har gode multitaskingevner og stor grundighed i din opgaveeksekvering
  • Du er passioneret, ambitiøs og har lyst til at være med til at definere rammerne for fremtidens mediebureau

Om Orchestra

Orchestra er et mediebureau bestående af meget erfarne kræfter. Vi har fokus på rådgivning af danske kunder, og er siden lanceringen i starten af 2013 vokset til 38 ansatte, der betjener brands som Tivoli, Unibet, Boxer og TrygFonden. Vi arbejder ud fra principper om fuld transparens i medieindkøbet, 100% medieneutralitet og en agnostisk tilgang til teknologi.

Orchestra er hvert år siden 2015, blevet kåret til mediebureauet med de mest tilfredse kunder.

Ansøgning

Kim Andreasen

Direktør, Partner
ka@orchestra.dk

Hvis du er interesseret i at blive en del af Orchestra, så send din ansøgning samt CV til Direktør Kim Andreasen.

Har du spørgsmål til stillingen, så ring på telefon 24602367 mellem kl. 09-17.

Vi behandler ansøgninger og afholder samtaler løbende, så send din ansøgning med det samme.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Ansøgning

Kim Andreasen

Direktør, Partner
ka@orchestra.dk

Hvis du er interesseret i at blive en del af Orchestra, så send din ansøgning samt CV til direktør Kim Andreasen.

Har du spørgsmål til stillingen, så ring på telefon 24602367 mellem kl. 09-17.

Vi behandler ansøgninger og afholder samtaler løbende, så send din ansøgning med det samme.

Vi glæder os til at høre fra dig!