Paid Search Specialist
I Orchestra søger vi lige nu en dygtig PPC/Google Ads-specialist, der brænder for at optimere vores kunders Paid Search-performance. Er du detaljeorienteret og kan du formidle avancerede strategier på en simpel måde, og er du bare generelt glad for at dele din viden, så er det måske dig, vi mangler.
Dine opgave som Paid Search Specialist
Din opgave bliver at tage dine kunders søgeordsannoncering til nye højder. Du får din egen kundeportefølje, med ansvar for optimering og rådgivning. Du vil være bindeled til vores digitale rådgivere, og sammen med resten af dine kollegaer i Paid Search vil du forme Orchestras fremtidige produktkatalog inden for området.
Du vil komme til at arbejde både strategisk og praktisk i værktøjer som Google Ads og Microsoft Ads (tidligere Bing Ads), ligesom vi forventer at du har kendskab til Google Analytics. Strategier udformes i tæt samarbejde med dine kolleger på bureauet og i dit eget team, så dit fantastiske arbejde til enhver tid støtter op om tværgående medieindsatser.
Vores forventninger til dig som Paid Search Specialist
- Du har som minimum 1-2 års erfaring med Google Ads.
- Du går til opgaven med at optimere din portefølje fra et analytisk synspunkt.
- Du er datadrevet og kan formidle indsigter i PPT, Excel (evt. Data/Looker Studio).
- Du tager ansvar for dine leverancer, og er proaktiv når der opstår problemer og muligheder.
- Du interesserer dig for at udvikle branchen, at udfordre det gængse, og ikke blot være en følger.
- Du trives i et univers, hvor vi hele tiden spiller hinanden endnu bedre, og du sidder ikke og holder på vigtig viden og indsigter.
- Du er klar på at udvikle forskellige koncepter omkring Paid Search, så vi altid er på forkant med nye kampagneformater, tilgange, og sågar nye platforme i markedet.
Vi kan tilbyde dig
- En åben og transparent arbejdsplads med løbende bordfodboldturnering, udenlandsture og fede fester!
- Et arbejdsmiljø, hvor vi hylder initiativ, og fejl er noget vi deler og lærer af. Vi sætter en ære i at arbejdslivet er balanceret, og her er plads til alle ambitionsniveauer.
- Tætte relationer til vores kunder, som bliver hængende i mange år, fordi vi ser verden fra deres perspektiv.
- Et skræddersyet udviklingsforløb med hjælp fra eget team såvel som senior partnere på bureauet. Det er vores opgave at omsætte dine drømme til konkret udvikling.
- En fantastisk vækstrejse som du kan være med til at forme og accelerere.
- En plads i et velfungerende Paid Search team, hvor du løbende udvikler dine kompetencer og afdelingen som helhed.
Om Orchestra
Orchestra er et danskbaseret mediebureau bestående af meget erfarne kræfter. Vi har fokus på rådgivning af danske kunder, og er siden lanceringen i starten af 2013 vokset til 62 ansatte, der betjener brands som Norlys, Trygfonden, Tivoli, Unibet og HK.
Vi har nogle af de mest tilfredse kunder i branchen, hvilket er det allervigtigste succeskriterie hos os. Transparens er grundstenen i vores forretning, som gør det muligt at sætte fagligheden i højsædet. Vi bestræber os på at være den fortrukne partner – ikke bare for vores kunder, men også for vores medarbejdere.
SPØRGSMÅL OG Ansøgning

Rasmus Christophersen
Head of Paid Search
rjc@orchestra.dk
Telefon: 31 12 72 80
Er ovenstående noget for dig, så send en ansøgning med CV til vores HR Chef Mette Frimann på mf@orchestra.dk. Vi afholder løbende samtaler og aftaler evt. startdato med den rette kandidat.
Har du spørgsmål til stillingen eller har behov for et uformelt kaffe-møde, er du velkommen til at kontakte vores Head of Paid Search, Rasmus Christophersen.
Spørgsmål og Ansøgning

Rasmus Christophersen
Head of Paid Search
rjc@orchestra.dk
Telefon: 31 12 72 80
Er ovenstående noget for dig, så send en ansøgning med CV til vores HR Chef Mette Frimann på mf@orchestra.dk. Vi afholder løbende samtaler og aftaler evt. startdato med den rette kandidat.
Har du spørgsmål til stillingen eller har behov for et uformelt kaffe-møde, er du velkommen til at kontakte vores Head of Paid Search, Rasmus Christophersen.