Paid Search Specialist

Brænder du for at hjælpe kunder med at lægge de rigtige strategier?

Bliver du motiveret af at have ansvar for din egen kundeportefølje, hvor du kan gøre brug af din erfaring?

Så er jobbet som Paid Search Specialist hos Orchestra måske noget for dig.

Stillingen
Du vil komme til at sidde med din egen kundeportefølje, hvor det vil være dit ansvar at sikre den daglige optimering, ideudvikling, planlægning af nye indsatser og rapportering. Du vil have den daglige dialog med kunden, og dele dine erfaringer med andre i kundeteamet.

Din rolle som Search Specialist vil både bestå i opsætning af kampagner, søgeordsanalyse, tekstanalyser og andre opgaver, som du er vant til. Derudover vil din rolle også bestå i videreudvikling af Google Ads Script, automatisering af processer samt dataindtræk fra andre kilder til Google Ads, som vil kunne berige kundens online/offline performance via paid search.

Du vil i fællesskab med den afdelingsansvarlige for Search, som du vil referer til, være med til at teste nye systemer af samt drive den tech/innovative tilgang i afdelingen.

Din profil
Vi forventer at du allerede har minimum 1-2 års erfaring med drift og optimering i Google Ads, er selvkørende i Google Analytics og kan gøre brug af indsigter herfra, samt udvikle script til Google Ads.

Du bestrider måske i dag en stilling som SEM specialist, PPC specialist, Google Ads specialist eller lignede hos et bureau, og er på udkig efter nye udfordringer og mere ansvar i dit arbejde.

Som person har du en analytisk tilgang til dine opgaver, er struktureret, ambitiøs og god til at kommunikere både skriftligt og mundtligt. Du sætter en faglig stolthed i dit arbejde og du kan bidrage til at udfordre og løfte bureauets kompetencer og kunder.

Du er detaljeorienteret og nysgerrig på at lære, men tager også initiativ til at forbedre dine kompetencer. Du er en udadvendt person, der ikke er bange for at gå i dialog med kunder og kollegaer, og er god til at holde overblikket i pressede situationer.

Orchestra
Orchestra er et mediebureau bestående af erfarne kræfter. Siden lanceringen i starten af 2013 er vi vokset til 40 mand, der på tværs af mediekanaler arbejder med brands som Unibet, Rådet for Sikker Trafik, 3, Oister, Boxer TV, HK og Dagbladet Information.

Ansøgning

Jørgen Petersen

Head of Search
jp@orchestra.dk

Der vil løbende være samtaler til stillingen, så er ovenstående noget for dig, så send en ansøgning og CV til vores Head of Search, Jørgen Petersen.

Har du spørgsmål til stillingen, så ring på telefon 51942014 mellem kl. 09-17.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Ansøgning

Jørgen Petersen

Head of Search
jp@orchestra.dk

Der vil løbende være samtaler til stillingen, så er ovenstående noget for dig, så send en ansøgning og CV til vores Head of Search, Jørgen Petersen.

Har du spørgsmål til stillingen, så ring på telefon 51942014 mellem kl. 09-17.

Vi glæder os til at høre fra dig!