Research Trainee

Er du vores nye talent? Vil du være en del af en succes og indgå i vores research team? Brænder du for at gøre en forskel? For at forstå mennesker, deres adfærd og behov for at sikre en bedre og stærkere markedsføringsindsats. Så er her en fantastisk mulighed for dig!

Vi søger en ny Research trainee, som vil få en unik mulighed for at komme tæt på en lang række brands og løse opgaver, der har indflydelse på brands fremtidige position og kommunikation. Som Research trainee, vil du få stor indsigt i mediebranchen, mens du gradvist specialiserer dig inden for forbruger- og markedsanalyser. Orchestra er et full-service mediebureau med ekspertise inden for alle mediediscipliner bestående af erfarne kræfter. Siden lanceringen i 2013 er vi vokset til 55 ansatte og betjener brands som Tivoli, TrygFonden, SOS Børnebyerne, Djøf, Norlys, HK, Carlsberg byen og mange flere. Vi har nogle af de mest tilfredse kunder i branchen, hvilket er det allervigtigste succeskriterium hos os. Transparens er grundstenen i vores forretning, som gør det muligt at sætte fagligheden i højsædet.

Jobbet
Som en del af vores research team vil du skulle arbejde med at skabe forbruger- og markedsindsigter baseret på kvantitative og kvalitative data for en lang række forskellige kunder. Vi tilbyder et dedikeret talentforløb med en masse spændende og udfordrende opgaver i et uformelt arbejdsmiljø, hvor den sociale holdånd spiller en stor del af kulturen.

Dine arbejdsopgaver vil inkludere:

  • Udvælge og afprøve relevante og nye kvantitative og kvalitative metoder
  • Designe spørgeskemaer pba. en given problemstilling for en kunde
  • Databehandle og analysere pba. indsamlet data
  • Udarbejde kundepræsentationer
  • Lave kampagneopfølgning og komme med anbefalinger til optimering af kampagneindsatser
  • Praktiske ad hoc-opgaver

Jobbet er estimeret til 20 timer om ugen.

Din profil
Vi forestiller os at du har to-tre år tilbage af dit studie og at du f.eks. læser på HA Almen, Cand.merc, Cand.polit eller andet relevant og forventer at du:

  • Arbejder struktureret og detaljeorienteret
  • Er analytisk og grundig
  • Har et godt kendskab til Excel og PowerPoint
  • Er selvstændig, nysgerrig og har flair for tal
  • Har interesse for forbrugere, brands og markedsføring
  • Er god til indsigter pba. kvantitativ og/eller kvalitativ data
  • Er passioneret, ambitiøs og har lyst til at være med til at bygge fremtidens mediabureau

Ansøgning

Mette Frimann

HR Chef

Hvis du er interesseret i at blive en del af vores research team, så send din ansøgning til HR Chef Mette Frimann på mf@orchestra.dk, som du også er velkommen til at kontakte på tlf. 25 38 99 09, hvis du har spørgsmål.

Vi behandler ansøgninger og afholder samtaler løbende, så vent ikke med at sende din ansøgning, hvis du har fundet denne stilling interessant.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Ansøgning

Mette Frimann

HR Chef
mf@orchestra.dk

 

Hvis du er interesseret i at blive en del af vores research team, så send din ansøgning til HR Chef Mette Frimann på mf@orchestra.dk, som du også er velkommen til at kontakte på tlf. 25 38 99 09, hvis du har spørgsmål.

Vi behandler ansøgninger og afholder samtaler løbende, så vent ikke med at sende din ansøgning, hvis du har fundet denne stilling interessant.

Vi glæder os til at høre fra dig!