Social buying specialist

Har du de sociale medieplatforme i blodet? Er du erfaren inden for de kommercielle muligheder på Facebook? Vil du arbejde med hands-on eksekvering af betalte aktiviteter på sociale medier? Er svaret ja, så er det måske dig, vi leder efter.

Vi får hele tiden nye kunder, og sociale medier fylder meget i vores rådgivning og vores kunders medieindsatser.

Derfor søger vi den næste ildsjæl, der vil være med til at skabe resultater for vores kunder på de sociale medieplatforme, og som kan være med til at forme vores fremtidige ydelser indenfor SoMe.

Jobbet
Som Social Buying Specialist hos Orchestra vil du indgå i et ambitiøst og dedikeret specialistteam med fokus på Social media. Jobbet handler først og fremmest om indkøb af kampagner på sociale medier og kampagneoptimering.

Dine arbejdsopgaver vil inkludere:

  • Udarbejde paid social kampagnestrategier for vores kunder – på tværs af platforme.
  • Håndtering og eksekvering af kampagner på blandt andre Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok og Snapchat.
    • Herunder teknisk opsætning, optimering, analyse og evalueringer
  • Bidrage til rådgivningen af kunder i forhold til deres betalte kampagner og tilstedeværelse på sociale medier ud fra et medieperspektiv

Du vil samtidig få et indblik i bureauets øvrige aktiviteter, synergier imellem dem og de konkrete strategier og kampagner. Du vil ligeledes være en vigtig brik i produktudvikling og øvrige tiltag, der kan forbedre effekten af de aktiviteter vi afvikler for vores kunder.

Din profil
Vi forventer at du:

 

  • Har erfaring i eksekvering af kampagner på sociale medier, med indgående kendskab til Annonceadministrator
  • Interesserer dig for teknologi og det nye digitale mediemarked
  • Interesserer dig mere for optimering og indkøb end content og copy-writing
  • Motiveres af at levere de bedste kampagner og resultater for vores kunder
  • Er struktureret og kan lide at have mange opgaver i gang
  • Er passioneret, ambitiøs og har lyst til at være med til at bygge fremtidens mediabureau

Om Orchestra
Orchestra er et dansk mediebureau bestående af meget erfarne kræfter. Vi har fokus på rådgivning af danske kunder, og er siden lanceringen i starten af 2013 vokset til 55 ansatte, der betjener brands som Norlys, Trygfonden, Tivoli, Unibet og HK.

Vi har nogle af de mest tilfredse kunder i branchen, hvilket er det allervigtigste succeskriterium hos os. Transparens er grundstenen i vores forretning, som gør det muligt at sætte fagligheden i højsædet.

Ansøgning

Annemette Gelardi Hansen

Head of Social
ah@orchestra.dk

Hvis du har spørgsmål til stillingen, så ring eller skriv til vores Head of Social Annemette Gelardi Hansen på ah@orchestra.dk eller ring på telefon 26 27 06 86.

Er ovenstående noget for dig, så send en ansøgning med CV til vores HR Chef Mette Frimann, på mf@orchestra.dk.

Vi behandler ansøgninger og afholder samtaler løbende, så skynd dig at sende din ansøgning.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Ansøgning

Annemette Gelardi Hansen

Head of Social
ah@orchestra.dk

Hvis du har spørgsmål til stillingen, så ring eller skriv til vores Head of Social Annemette Gelardi Hansen på ah@orchestra.dk eller ring på telefon 26 27 06 86.

Er ovenstående noget for dig, så send en ansøgning med CV til vores HR Chef Mette Frimann, på mf@orchestra.dk.

Vi behandler ansøgninger og afholder samtaler løbende, så skynd dig at sende din ansøgning.

Vi glæder os til at høre fra dig!