Social buying specialist

Opslået d. 2. februar 2021

Har du de sociale medieplatforme i blodet? Er du ekspert i de kommercielle muligheder på Facebook? Vil du arbejde med hands-on eksekvering af betalte aktiviteter på sociale medier? Er svaret ja, så er her en fantastisk mulighed for dig.

Vi får hele tiden nye kunder og sociale medier fylder meget i vores rådgivning og dermed optimering af media.

Derfor søger vi den næste ildsjæl, der vil være med til at skabe resultater for vores kunder på Facebook og andre social media platforme, og som kan være med til at forme vores fremtidige ydelser indenfor SoMe.

Jobbet
Som Social Buying Specialist hos Orchestra vil du indgå i et medieteam med fokus på Sociale og digitale media. Jobbet handler først og fremmest om indkøb af kampagner på sociale medier og kampagneoptimering.

Dine arbejdsopgaver vil inkludere:

  • Udarbejde paid social-kampagner for vores kunder – på tværs af platforme
  • Håndtering og eksekvering af kampagner på Facebook, Instagram, LinkedIn og Snapchat
    – Herunder teknisk opsætning, optimering og monitorering, samt evalueringer
  • Bidrage til rådgivningen af kunder i forhold til deres betalte kampagner og tilstedeværelse på sociale medier ud fra et medieperspektiv

Du vil samtidig få et indblik i bureauets øvrige aktiviteter, synergier imellem dem og de konkrete strategier og kampagner. Du vil ligeledes være en vigtig brik i produktudvikling og øvrige tiltag, der kan forbedre effekten af de aktiviteter vi afvikler for vores kunder.

Din profil
Vi forventer at du:

  • Har erfaring i eksekvering af kampagner på sociale medier
  • Har indgående kendskab til Power Editor/Annnceadministrator
  • Interesserer dig mere for optimering og indkøb end content og copywriting
  • Interesserer dig for teknologi og det nye digitale mediemarked
  • Brænder for at levere de bedste kampagner, tiltag og resultater for vores kunder
  • Forstår, at Social Media fungerer bedst, når det tænkes sammen med kundens øvrige tiltag
  • Er struktureret og kan lide at have mange opgaver i gang
  • Er passioneret, ambitiøs og har lyst til at være med til at bygge fremtidens mediabureau

Om Orchestra
Orchestra er et mediebureau bestående af meget erfarne kræfter. Vi har fokus på rådgivning til danske kunder, og er siden lanceringen i starten af 2013 vokset til 47 ansatte, der betjener brands som Tivoli, Unibet, Norlys, HK Danmark, Rådet for Sikker Trafik og TrygFonden.
Vi er flere år i træk kåret til det mediabureau med de mest tilfredse kunder.

Ansøgning

Amalie Valentin

Head of Social
av@orchestra.dk

Hvis du er interesseret i at blive en del af vores team, så send din ansøgning til Head of Social Amalie Valentin, som du også er velkommen til at kontakte, hvis du har yderligere spørgsmål.

Vi behandler ansøgninger og afholder samtaler løbende, så send din ansøgning med det samme.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Ansøgning

Amalie Valentin

Head of Social
av@orchestra.dk

Hvis du er interesseret i at blive en del af vores team, så send din ansøgning til Head of Social Amalie Valentin, som du også er velkommen til at kontakte, hvis du har yderligere spørgsmål.

Vi behandler ansøgninger og afholder samtaler løbende, så send din ansøgning med det samme.

Vi glæder os til at høre fra dig!