Tracking Specialist

Er du ekspert inden for tracking? Er Google Analytics, Google Tag Manager og andre tekniske/marketingrelaterede platforme din livret? Har du lyst til at arbejde med udvikling, teknisk problemløsning og rådgivning af kunder?

Så er jobbet som trackingspecialist hos Orchestra noget for dig.

Jobbet
Vores Performance-team søger at styrke deres rækker. Det er her du kommer ind i billedet! Med din blanding af statistisk dygtighed og kritisk tænkning er du i stand til at udtrække og analysere data fra en række kilder og præsentere dem på en god måde for kolleger og klienter. Du har i øvrigt en indædt lyst til at udfordre nye features og softwares, som kan optimere vores kunders digitale forretning. Nye tanker, nye ideer, nye systemer og nye udfordringer motiverer dig!

Som Tracking specialist hos Orchestra vil dine arbejdsopgaver inkludere:

  • Opsætning og vedligeholdelse af tracking løsninger – eks. i Google Analytics, Adform og andre systemer
  • Troubleshooting på eksisterende tracking løsninger
  • Support for bureauets digitale indkøbere og rådgivere i relation til tekniske udfordringer ved kampagneafvikling
  • AB tests og løbende optimering i systemer såsom Google optimize eller optimizely
  • Google analytics deep dives og data analyser
  • Ecommerce tracking, Google shopping feeds og optimering

Du vil samtidig få et indblik i bureauets øvrige aktiviteter, synergier imellem Performance aktiviteter og de konkrete strategier og kampagner. Du vil ligeledes være en vigtig brik i produktudvikling i Performance, der kan forbedre effekten af de aktiviteter vi afvikler for vores kunder.

Din profil

Vi forventer at du:

  • Har stor erfaring og kender de tekniske udfordringer med tracking i systemer som Adform, Google Analytics, Google Tag Manager og Business Manager
  • Har kendskab til Google optimize eller andet konverteringsoptimerings tool
  • Kenskab til Cookie consent løsninger og ITP problematikker
  • Brænder for at levere de bedste løsninger, tiltag og resultater for vores kunder
  • Interesserer dig for teknologi og det digitale mediemarked
  • Du er struktureret og detaljeorienteret og kan lide at have mange opgaver i gang
  • Det vil være smukt, hvis du har lidt viden omkring JAVA og html kodning (ingen krav)

Om Orchestra

Orchestra er et dansk baseret mediebureau bestående af meget erfarne kræfter. Vi har fokus på rådgivning af danske kunder, og er siden lanceringen i starten af 2013 vokset til 48 ansatte, der betjener brands som Norlys, Trygfonden, Tivoli, Hi3G, Unibet og HK.

Vi er hvert år siden 2015 kåret til det mediabureau med de mest tilfredse kunder.

SPØRGSMÅL og ansøgning

JESPER FUGLSANG

Business Development Director
jf@orchestra.dk

Hvis du er interesseret i at blive en del af vores team, så send din ansøgning til Mette Frimann på mf@orchestra.dk. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Business Development Director Jesper Fuglsang på jf@orchestra.dk

Vi behandler ansøgninger og afholder samtaler løbende, så send din ansøgning med det samme.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Spørgsmål og ansøgning

JESPER FUGLSANG

Business Development Director
jf@orchestra.dk

Hvis du er interesseret i at blive en del af vores team, så send din ansøgning til Mette Frimann på mf@orchestra.dk. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Business Development Director Jesper Fuglsang på jf@orchestra.dk

Vi behandler ansøgninger og afholder samtaler løbende, så send din ansøgning med det samme.

Vi glæder os til at høre fra dig!