Mindre plastik og mindre emballage. Sunset Boulevard går på mange måder forrest i forhold til den nye dagsorden om bæredygtighed i fast food-branchen. Med valget af Orchestra som nyt mediabureau handler det ikke om ”mindre” men om ”mere”. Mere åbenhed. Mere transparens og i sidste ende mere tillid – nøgleord i det nye samarbejde.

Cathrine Florian Bang, Marketingchef hos Sunset Boulevard siger om valget:

”Jeg glæder mig til samarbejdet og har høje forventninger til, at Orchestra vil udfordre os og bringe skæve og spændende input samt masser af indsigt med til bordet. Hos Sunset Boulevard vægter vi tillid og faglighed meget højt i forhold til samarbejdspartnere, og med Orchestras kompetencer samt gennemsigtige forretningsmodel er jeg sikker på, at det bliver et godt og værdifuldt samarbejde.”

Adm. direktør John Herup fra Orchestra siger:

”Sunset Boulevard er en særdeles spændende kunde for os, fordi vi så at sige bliver inviteret helt med ind under motorhjelmen. Det giver en enestående adgang til at sætte vores forretningsmæssige kompetencer i spil i forlængelse af vores mediaforståelse. Vi ser frem til at dygtiggøre os yderligere inden for retail-sektoren, som bare er et andet game. Vi går derfor ydmygt til opgaven og glæder os utrolig meget til samarbejdet”.

Orchestra har slået sig op som et bureau målrettet danske annoncører med en forretningsmodel baseret på transparens i mediaindkøbet og overskudsdeling i et indkøbsfællesskab. Kernen er seniorkræfter og rådgivning på tværs af komplekse media og marketingudfordringer. På trods af blot 6 år på bagen arbejder bureauet i dag for over 80 annoncører som Tivoli, Boxer TV, TrygFonden og Alka Forsikring.

For yderligere information kontakt John Herup på tlf. 30 11 68 20 eller jh@orchestra.dk

 

Pressemeddelelse: En af Danmarks største annoncører skifter til Orchestra