SEO rådgivning for seriøse virksomheder

Styrk jeres tilstedeværelse i Googles søgeresultater, så I kan øge jeres omsætning med SEO. Hos Orchestra har vi i 10 år været samarbejdspartner for adskillige SaaS og Ecommerce virksomheder, som vi har hjulpet til tops på Google. Skal vi også hjælpe jer?

SEO bureau København

Derfor bør vi varetage jeres SEO-indsats

1. Automatisering af dashboards

I starten af samarbejdet opsætter vi brugervenlige dashboards, som automatisk rapporterer på relevante metrikker for vores SEO-arbejde. Det sikrer, at I kan følge med i effekten af vores arbejde i real-tid uanset hvornår I ønsker at tilgå det. 

Herudover muliggør automatiseringen af dashboards, at vi kan fokusere vores tid på de opgaver, der gør, at I kan øge jeres omsætning med SEO. 

2. Seinor seo specialister

Hos Orchestra brænder vi i al oprigtighed for, at vores samarbejdspartnere kan nå deres KPI’er med SEO. Derfor er der altid en senior SEO specialist som lead på hver enkelt case.

Senior specialisterne har små 10 års erfaring med at vækste e-commerce-, saas- og B2B virksomheder med SEO. De planlægger enhver SEO strategi, så den er funderet i tidligere erfaringer og best practices ift. Google retningslinjer.

Dermed har I størst mulighed for at indfri jeres mål med SEO. 

3. Automatisering af analyser

Vi automatiserer grundlægende analyser så som søgeordsanalyse og teknisk analyse i dashboards, så vi løbende holder overblik over tendenser, udviklinger og potentielle indsatsområder.

Det betyder, at I får mere for pengene, fordi vi undgår at bruge tid på at opdatere analyserne manuelt. Automatiseringen frigiver i stedet tid, som vi kan bruge på andet SEO-arbejde.

4. Combined Search

Får I trafik fra Google Ads? Hos Orchestra tilbyder vi vores specialprodukt Combined Search, som kombinerer data fra de mest relevante datakilder. 

Kombinationen af data kan give et bedre beslutningsgrundlag, når vi skal lægge en SEO-strategi for jer. Såfremt I har Google Ads in-house, kan Combined Search strategien ligeledes forbedre jeres performance på tværs af SEM og SEO. 

 

Vores tilgang til samarbejdet

Grundige analyser

Alt vores arbejde tager afsæt i grundlæggende analyser, da det giver os indsigter i, hvad det kræver for at ligge på side ét i Google. Analyserne giver os en forståelse for markedet, konkurrenterne og for websitets nuværende situation. På baggrund af disse indsigter kan vi lægge en skræddersyet SEO-strategi, der fokuserer på de indsatser, der er mest kritiske for at konvertere besøgende og for at øge jeres omsætning med SEO. 

Vi foretager kun de analyser, der er mest relevante for hvert enkelt website. Det kan eksempelvis være søgeordsanalyse, teknisk analyse, linkanalyse og konkurrentanalyse.

Med udgangspunkt i data fra analyserne kan vi dermed bestemme de områder inden for SEO, vi bør arbejde med.

Vi er en samarbejdspartner, ikke en leverandør

Forud for kundesamarbejder har virksomheder ofte en klar opfattelse, hvad der bør gøres. Her tør vi udfordre disse virksomheder, hvis vi mener, at indsatsen bør lægge et andet sted. Vi er nemlig ikke bare en leverandør, vi ønsker at være en specialiseret samarbejdspartner, der hjælper vores kunder med at øge deres omsætning.

Derfor forudsætter et samarbejde med os, at I har tillid til de beslutninger, vi tager. Vores opgave er at skabe den tillid. 

Ingen bindingsperiode

Vi har tillid til vores kompetencer i SEO-afdelingen, da vi er overbeviste om, at vi kan hjælpe vores kunder til bedre resultater og en øget omsætning med vores SEO-indsats. Derfor har vi ikke noget behov for at binde vores kunder gennem længerevarende kontrakter.

Herudover er den vigtigste KPI i Orchestra kundetilfredshed, og vi er overbeviste om, at ingen bindingsperiode påvirker kundetilfredsheden positivt.

Vores mål er både et åbent og tillidsfuldt forhold med vores kunder, hvor vi kan arbejde sammen om at opnå de ønskede resultater.

Kundeudtalelser/logoer her