Talentprogram hos Orchestra

Er du vores nye talent? Vil du være en del af en succes og indgå i vores talentprogram? Brænder du for at gøre en forskel? Så er her en fantastisk mulighed for dig!

Vi søger de næste talenter til vores talentprogram, som vil få en unik mulighed for at løse opgaver på tværs af afdelinger i hele bureauet. Talentprogrammet vil give dig en stor indsigt i mediebranchen, mens du gradvist specialiserer dig inden for et fagområde.

Orchestra er et full-service mediebureau med ekspertise inden for alle mediediscipliner bestående af erfarne kræfter. Siden lanceringen i 2013 er vi vokset til 35 ansatte og betjener brands som Tivoli, Den Blå Planet, Boxer, HK, Unibet og TrygFonden. Vi er kåret til det mediabureau med de mest tilfredse kunder på tværs af de seneste 6 år. Transparens er grundstenen i vores forretning, som gør det muligt at sætte faglighed i højsædet.

Jobbet
Som en del af vores talentprogram vil du skulle arbejde tæt sammen med andre, som er på samme udviklingsrejse som dig. Derudover vil du skulle tage en aktiv del i oplæring af nye talenter. Vi tilbyder et dedikeret talentforløb med en masse spændende og udfordrende opgaver i et uformelt arbejdsmiljø, hvor den sociale holdånd udgør en stor del af kulturen. 

Dine arbejdsopgaver vil inkludere: 

  • Kampagneopfølgning og optimering på tværs af medier
  • Rapportering fra systemer som bl.a. Google Analytics, Adform, Facebook Ads, Google Ads,
  • Digitalt medieindkøb på in-house medier samt hos eksterne medier
  • Håndtering af materiale og opsætning af digitale kampagner
  • Trackingopgaver som sikrer en optimal digital kampagneafvikling
  • Koordinering af opgaver på tværs af teams
  • Udarbejde og samle kundepræsentationer
  • Bred palette af ad hoc-opgaver på tværs af teams
  • Oplæring af nye talenter
  • Praktiske ad hoc-opgaver

Jobbet er estimeret til 20 timer om ugen med forventet opstart 1. september.

Din profil
Vi forestiller os at du har to-tre år tilbage af dit studie og forventer at du:

  • arbejder struktureret og detaljeorienteret
  • er analytisk og grundig
  • har et godt kendskab til Excel og PowerPoint
  • er selvstændig, nysgerrig og har flair for tal
  • er tryg ved at navigere i nye digitale systemer
  • er passioneret, ambitiøs og har lyst til at være med til at bygge fremtidens mediabureau

Det er en fordel, hvis du har kendskab til systemer som Adform, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Ads, Asana, Facebook Ads, men det er ikke et krav.

Ansøgning

Henriette Kjær Kristensen

Head of New Talent
hkk@orchestra.dk

Der vil løbende være samtaler til talentprogrammet, så er ovenstående noget for dig, så send en ansøgning og CV til vores Head of New Talent Henriette Kjær Kristensen.
Vi behandler ansøgninger løbende, så skynd dig at sende din ansøgning, dog senest den 31. august 2020.

Har du spørgsmål til stillingen, så ring på telefon 53811286 mellem kl. 09-17.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Ansøgning

 

Henriette Kjær Kristensen

Head of New Talent
hkk@orchestra.dk

Der vil løbende være samtaler til talentprogrammet, så er ovenstående noget for dig, så send en ansøgning og CV til vores Head of New Talent Henriette Kjær Kristensen.
Vi behandler ansøgninger løbende, så skynd dig at sende din ansøgning, dog senest den 31. august 2020.

Har du spørgsmål til stillingen, så ring på telefon 53811286 mellem kl. 09-17.

Vi glæder os til at høre fra dig!