Talentprogram hos Orchestra
Er du vores nye talent? Vil du være en del af en succes og indgå i vores talentprogram? Brænder du for at gøre en forskel? Så er her en fantastisk mulighed for dig!
Vi søger de næste talenter til vores talentprogram, som vil få en unik mulighed for at løse opgaver på tværs af afdelinger i hele bureauet. Talentprogrammet vil give dig en stor indsigt i mediebranchen, mens du gradvist specialiserer dig inden for et fagområde.
Orchestra er et full-service mediebureau med ekspertise inden for alle mediediscipliner bestående af erfarne kræfter. Siden lanceringen i 2013 er vi vokset til 47 ansatte og betjener brands som Tivoli, Norlys, HK, Unibet og TrygFonden. Vi er kåret til det mediabureau med de mest tilfredse kunder på tværs af de seneste 7 år. Transparens er grundstenen i vores forretning, som gør det muligt at sætte faglighed i højsæde.
Jobbet
Som en del af vores talentprogram vil du skulle arbejde tæt sammen med andre talenter, som er på samme udviklingsrejse som dig. Derudover vil du skulle tage en aktiv del i oplæring af nye talenter. Vi tilbyder et dedikeret talentforløb med en masse spændende og udfordrende opgaver i et uformelt arbejdsmiljø, hvor den sociale holdånd udgør en stor del af kulturen.
Dine arbejdsopgaver vil inkludere:
- Kampagneopfølgning og optimering på tværs af medier
- Rapportering fra systemer som bl.a. Google Analytics, Adform, Facebook Ads og Google Ads
- Digitalt medieindkøb på in-house medier samt hos eksterne medier
- Håndtering af materiale og opsætning af digitale kampagner
- Trackingopgaver som sikrer en optimal digital kampagneafvikling
- Koordinering af opgaver på tværs af teams
- Udarbejde og samle kundepræsentationer
- Bred palette af ad hoc-opgaver på tværs af teams
- Oplæring af nye talenter
- Praktiske ad hoc-opgaver
Jobbet er estimeret til 20 timer om ugen.
Din profil
Vi forestiller os at du har tre-fire år tilbage af dit studie og forventer at du:
- arbejder struktureret og detaljeorienteret
- er analytisk og grundig
- har et godt kendskab til Excel og PowerPoint
- er selvstændig, nysgerrig og har flair for tal
- er tryg ved at navigere i nye digitale systemer
- er passioneret, ambitiøs og har lyst til at være med til at bygge fremtidens mediabureau
Det er en fordel, hvis du har kendskab til systemer som Adform, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Ads, Asana og Facebook Ads, men det er ikke et krav.
Vi behandler ansøgninger og afholder samtaler løbende, så vent ikke med at sende din ansøgning, hvis du har fundet denne stilling interessant.
Ansøgning

Mette Frimann
HR Chef
mf@orchestra.dk
Er ovenstående noget for dig, så send en ansøgning og CV til Orchestras HR Chef Mette Frimann.
Har du spørgsmål til stillingen, så ring på telefon 25389909 mellem kl. 09-17.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Ansøgning

Mette Frimann
HR Chef
mf@orchestra.dk
Er ovenstående noget for dig, så send en ansøgning og CV til Orchestras HR Chef Mette Frimann.
Har du spørgsmål til stillingen, så ring på telefon 25389909 mellem kl. 09-17.
Vi glæder os til at høre fra dig!