Af målgruppen blev nået
Fremgang i ad-liking
Antallet af samtaler hos karrieretelefonen er steget med
Reklameerindring i målgruppen
Stigning i budskabsforståelse
Antallet af uploadede CV’er/ansøgninger er steget med
En del af den unge målgruppe som er på vej i eller er i første job, finder ikke længere fagforbund relevante. Målet var at fange den yngre målgruppes opmærksomhed og få dem til aktivt at lytte til budskabet og agere herpå.
Unge i alderen 20-40 år.
Baseret på målgruppens begrænsede interesse i fagforbund, fokuserede vi på at skabe en historie, der taler til følelserne frem for rationalet, for at fange målgruppens opmærksomhed.
HK har tidligere været en klassisk TV-annoncør. Med de udfordringer HK stod over for, valgte vi i 2019 at gå tættere på målgruppens adfærd og gå 100% digitalt, hvor vi i højere grad kunne få tid og være i øjenhøjde med målgruppen.
Kampagnen leverede flotte resultater, sammenholdt med tidligere kampagneresultater:
Tilmeld dig og modtag nyheder om medier og markedsføring
Når du tilmelder dig til Orchestras nyhedsbrev, giver du os samtykke til at sende dig e-mails med nyheder om medieverdenen, blogposts og arrangementer, vi afholder. Du kan til enhver tid trække din nyhedsbrevstilmelding tilbage.
Du kan i vores persondatapolitik læse mere om hvordan vi behandler dine personoplysninger, samt hvilke rettigheder du har.
Orchestra A/S, København
Vester Farimagsgade 41, 5.
DK–1606 København V
Orchestra A/S, Aarhus
Ny Banegårdsgade 55, 1.
DK-8000 Aarhus C
CVR: 35046348
Kontakt os