ADVISORY BOARD
Som kunde hos Orchestra er man samtidigt med i indkøbsfællesskabet Transparency, og det betyder generelt, at man deltager i en eventuel overskudsdeling sammen med øvrige annoncører i fællesskabet.
I Transparency samles alle indtægtsstrømmene på tværs af kunderne i en pulje, og alle indtægtsstrømme gennemgås to gange årligt med vores Transparency Advisory Board og verificeres af Deloitte. Transparency Advisory Board består af en række af vores kunder, og udover den nævne gennemgang af indtægtsstrømme diskuterer vi kommende udviklingsprojekter, organisationsudvikling samt generelle mediasamhandelsbetingelser med vores board.

ANN LEISTIKO
Fundraisingchef
SOS Børnebyerne

Kim Olesen
General Manager
Kindred Group

Sandra Enemærke
Marketingchef
Boxer

Karina Petersen
Underdirektør
Rådet for Sikker Trafik

Michala Svane
Senior Vice President, Sales & Marketing
Tivoli

Frederik G. Scholten
Head of Marketing & Proposition
3 Danmark