cases
Tivoli: Fredagsrock og Morten
Da DJ’en Morten skulle spille til Fredagsrock i Tivoli d. 7/6 aktiverede vi 44 mikroinfluenter i den største influentaktivering vi hidtil har haft.
Læs mere >
Rådet for Sikker Trafik + Trygfonden: Nederen forældre 4.0
Med et mål om at få flere børn i alderen 9-13 til at beholde cykelhjelmen på iværksatte vi fortællingen om de Nederen Forældre.
Læs mere >
HK: (B)Lær dig selv bedre at kende
Mange unge på vej i job finder ikke længere fagforbund relevante. Med denne kampagne kom vi bredt ud med en rørende historie der fangede målgruppens opmærksomhed.
Læs mere >
Trygfonden: Kunne du løbe for en andens liv?
TrygFondens Hjerteløberordning gør det blevet nemmere for handlekraftige danskere at træde med livreddende førstehjælp når 4.000 danskere hvert år falder om med hjertestop.
Læs mere >
Danmarks Indsamling: The Girl Shop
Årets Danmarks Indsamling blev en kampagne, der både skabte (forventet) shitstorm og det største niveau af engagement, de havde set nogensinde.
Læs mere >
