cases

cases

Rådet for Sikker Trafik + Trygfonden: Kør bil, når du kører bil

17-24-årige er overrepræsenteret i trafikulykker og er derfor særligt udsatte. Rådet For Sikker Trafik er trængt igennem med budskabet om trafiksikkerhed til en ung målgruppe.
Læs mere >

Julemærkehjemmene: Fundraising og rebranding af Julemærkehjemmene

Kampagnen mestrer balancen mellem fundraising og forretningsstrategisk rebranding af en over 100 år gammel unik NGO.
Læs mere >

Tivoli: Altid som aldrig før, Tivoli magi ud til folket

Oplevelsesbranchen var en af de hårdest ramte brancher pga. COVID-19 implikationerne. Tivoli valgte med en række indsatser at fokusere på at gøre en forskel.
Læs mere >

Tivoli: Fredagsrock og Morten

Da DJ’en Morten skulle spille til Fredagsrock i Tivoli d. 7/6 aktiverede vi 44 mikroinfluenter i den største influentaktivering vi hidtil har haft.
Læs mere >

Rådet for Sikker Trafik + Trygfonden: Nederen forældre 4.0

Med et mål om at få flere børn i alderen 9-13 til at beholde cykelhjelmen på iværksatte vi fortællingen om de Nederen Forældre.
Læs mere >

HK: (B)Lær dig selv bedre at kende

Mange unge på vej i job finder ikke længere fagforbund relevante. Med denne kampagne kom vi bredt ud med en rørende historie der fangede målgruppens opmærksomhed.
Læs mere >

Trygfonden: Kunne du løbe for en andens liv?

TrygFondens Hjerteløberordning gør det blevet nemmere for handlekraftige danskere at træde med livreddende førstehjælp når 4.000 danskere hvert år falder om med hjertestop.
Læs mere >

Danmarks Indsamling: The Girl Shop

Årets Danmarks Indsamling blev en kampagne, der både skabte (forventet) shitstorm og det største niveau af engagement, de havde set nogensinde.
Læs mere >

Rådet For Sikker Trafik og Trygfonden: Kør bil, når du kører bil

17-24-årige er overrepræsenteret i trafikulykker og er derfor særligt udsatte. Rådet For Sikker Trafik er trængt igennem med budskabet om trafiksikkerhed til en ung målgruppe.

Julemærkefonden: Fundraising og rebranding af Julemærkehjemmene

Kampagnen mestrer balancen mellem fundraising og forretningsstrategisk rebranding af en over 100 år gammel unik NGO.

Tivoli: Altid som aldrig før, Tivoli magi ud til folket

Oplevelsesbranchen var en af de hårdest ramte brancher pga. COVID-19 implikationerne. Tivoli valgte med en række indsatser at fokusere på at gøre en forskel.

Danmarks Indsamling: The Girl Shop

Ved at vende det traditionelle indsamlingsbudskab på hovedet opnåede årest Danmarks Indsamling en kampagne der både skabte (forventet) shitstorm og det største niveau af engagement, de havde set nogensinde.

Rådet for Sikker Trafik og Trygfonden: Nederen Forældre 4.0

Med et mål om at få flere børn i alderen 9-13 til at beholde cykelhjelmen på iværksatte vi i samarbejde med Rådet for Sikker Trafik og TrygFonden version 4.0 af fortællingen om de Nederen Forældre.

HK: (B)lær dig selv bedre at kende

Mange unge på vej i job finder ikke længere fagforbund relevante. Med denne kampagne kom vi bredt ud med en rørende historie der fangede målgruppens opmærksomhed.

Trygfonden: Kunne du løbe for en andens liv?

TrygFondens Hjerteløberordning gør det blevet nemmere for handlekraftige danskere at træde med livreddende førstehjælp når 4.000 danskere hvert år falder om med hjertestop.

Tivoli: Fredagsrock og Morten Breum

Da DJ’en Morten skulle spille til Fredagsrock i Tivoli d. 7/6 aktiverede vi 44 mikroinfluenter i den største influentaktivering vi hidtil har haft.