Om Orchestra
Der er ingen grænser for, hvor gode råd vi må give
I 2013 grundlagde vi Orchestra med ambitionen om at skabe et dansk alternativ til de traditionelle mediebureauer. Vores bureau skulle ikke blot være blandt de absolut dygtigste. Vores mål var at flytte ‘målstolperne’.
Vi tror nemlig på, at de bedste resultater skabes i samarbejde med vores kunder, og at de bedste samarbejder bygger på tillid. I 10 år har vi derfor kæmpet for mere gennemsigtighed i vores branche: Kunder bør kunne forsikre sig om, at de råd de får, ikke er farvede af, hvor stor en indtægt vores bureau kan få ved at anbefale dig ét medie frem for et andet.
I den forbindelse skal du være velkommen til at kigge i vores etiske mediaregnskab. Hos Orchestra har vi nemlig valgt at gøre vores rådgivning uafhængig af vores forretning. Af samme grund håndterer vi alle medieindkøb gennem et indkøbsfælles-skab og deler fortjenesten med dig som kunde.
På den måde sikrer vi bedst, at der aldrig er grænser for, hvor gode råd vi må give.
Indkøbsfællesskabet
Godt at vide om vores indkøbsfællesskab
Som kunde hos Orchestra bliver du automatisk en del af Orchestras indkøbsfællesskab.
Her samler vi alle eventuelle indtægter forbundet med medieindkøb i én pulje. Når året er omme fordeler vi det eventuelle overskud mellem os, og Orchestras etiske mediaregnskab gøres tilgængeligt for enhver, der selv vil se om klaveret stemmer.
På den måde kan du være helt sikker på, at vores rådgivning ikke er farvet af, hvor stor en indtægt vores bureau kan få ved at anbefale dig ét medie frem for et andet.