Orchestra vinder Royal Copenhagen i mediabureau pitch

Picture of Thomas Huniche Sterndorff
Thomas Huniche Sterndorff
Direktør & Senior Partner

Efter en bureaupitch har Royal Copenhagen valgt at samle deres danske mediaaktiviteter hos Orchestra.

Royal Copenhagen er et dansk ikon med snart 250 års jubilæum, der altid har været kendt for høj faglighed på tværs af alle discipliner.

I efteråret har der kørt en intensiv mediabureau pitch med fokus på at finde den kommende samarbejdspartner til at forløse de store ambitioner.

”Vi ser frem imod samarbejdet med Orchestra. Vi synes, de gør sig mange spændende tanker om hvordan Brand Marketing kan dokumenteres. Vi synes også, at Orchestra har en faglig tilgang til brand og taktisk marketing, som understøtter Royal Copenhagen’s egne ambitioner”, udtaler Linda Gibson, Senior Marketing Manager, Royal Copenhagen. 

Thomas Huniche Sterndorff, Direktør & Seniorpartner hos Orchestra udtaler i den forbindelse:

” Royal Copenhagen er på en ekstremt spændende brand- og e-commerce rejse. Evnen til at  navigere på både den korte og lange bane bliver den helt store opgave og ligeledes dette pitchen har haft sit fokus på. Her har Royal Copenhagen og Orchestra fundet fælles fodslag om tilgang. Vi er meget stolte af, at Royal Copenhagen har valgt os i et stærkt deltagerfelt af bureauer, og vi glæder os som dansk medabureau at arbejde sammen med et hæderkronet dansk design ikon.

Samarbejdet med Orchestra starter op januar 2024.

 

For yderligere information kontakt:

Direktør & Seniorpartner Thomas Huniche Sterndorff
tlf. (+45) 21 92 33 48 / th@orchestra.dk

Pressemeddelelse: Orchestra udnævner ny partner
EU-lovgivning presser Metas og Googles evne til at profilere