Resonans 2020

Torsdag d. 12. marts kl. 08:30-11:00

Vester Farimagsgade 41

Program

 

Morgenmad (8:30-9:00)

Vi byder på lækker morgenmad med juice, the og kaffe.

 

Medieudviklingen 2019

DR Medieforskning er netop udkommet med deres årlige rapport medieudviklingen 2019. Vi får besøg af Julie Schwartz fra DR Medieforskning, medforfatter til rapporten, der vil resonere over brydningstiden på mediemarkedet i et 2019, der bød på konflikter mellem store aktører, udmeldte spareplaner, et ændret politisk flertal og hvordan dette afspejles i forbrugernes medieadfærd.

 

MEDIEMARKEDET MED KOMMERCIELLE BRILLER

Opbrud hos medieudbydere og ændringer i mediebrugen har en påvirkning på det kommercielle mediemarked og virkeligheden kompliceres yderligere af, at målbarheden udfordres. Orchestra giver en refleksion på, hvad dette har af betydning som annoncør.

 

Teleselskabet 3

Afslutningsvist vil Frederik Scholten, Head of Marketing & Proposition hos teleselskabet 3, fortælle om, hvordan teleselskabet navigerer i en stadig mere kompleks medieverden med mindre målbarhed bl.a. ved hjælp af avancerede værktøjer til beslutningsstøtte.

 

Tilmeld dig Resonans her

Er I flere deltagende fra samme virksomhed er det nødvendigt, at alle deltagere husker at tilmelde sig via denne formular.  

Når du tilmelder dig Resonans behandler vi dine oplysninger i henhold til vores persondatapolitik.

Vil du vide mere?

Anne Stokholm

Kontaktchef
as@orchestra.dk
Tlf.: 23 49 11 37