Resonans 2021

Resonans 2021

WEBINAR

FREDAG d. 5. marts kl. 10:00-11:15

WEBINAR

FREDAG d. 5. marts kl. 10:00-11:15

Program

 

Medieudviklingen 2020

ved medieforsker Jakob Vikær Hansen fra DR Medieforskning.

Corona-pandemien har ændret de fleste facetter af vores tilværelse, herunder vores mediebrug. Medieudviklingen 2020 fokuserer på danskernes ændrede medievaner under pandemien og de konsekvenser, det unægtelig har ført med sig, men kigger også nærmere på den skærpede konkurrence om børnenes opmærksomhed, vores streaming- og podcast-vaner samt TikTok, taleradio og tv-rekorder.

Gennemgangen af rapporten er en overflyvning over de vigtigste pointer fra danskernes brug af sociale medier, streaming, podcast, taleradio og tv i det forgangne år, og slår ned på nogle af de mest relevante og opsigtsvækkende tendenser og udviklinger, som året har budt på.

Rapporten tager udgangspunkt i en lang række markedsmålinger. Kildelisten findes bagerst i rapporten, som kan downloades her.

 

MEDIEMARKEDET MED KOMMERCIELLE BRILLER

Orchestra tager de kommercielle briller på, og vi giver vores bud på, hvad man som annoncør kan læse af denne medieudvikling.

Hvad er implikationerne af de senere års udvikling i medieforbruget, når vi ser på det kommercielle mediemarked?

 

Der vil være mulighed for spørgsmål efter begge oplæg.

 

TILMELD DIG RESONANS HER

 … og få tilsendt link til webinaret direkte i din indbakke.

Er I flere deltagende fra samme virksomhed er det nødvendigt, at alle deltagere husker at tilmelde sig via denne formular.

Når du tilmelder dig Resonans behandler vi dine oplysninger i henhold til vores persondatapolitik.

Nyhedsbrev

Vil du vide mere?

Elisabeth Krag Hansen

Director, Head of Client Development
ekh@orchestra.dk
Tlf.: 25 33 33 17