Resonans

TEMA: DEN NÆSTE FORBRUGERGENERATION 2022

Resonans

TEMA: DEN NÆSTE FORBRUGERGENERATION 2022

Fredag d. 30. september, kl. 08.30-11.00
Dansk Arkitektur Center | Bryghusgade 10, 1473 København

Fredag d. 30. September kl. 08.30-11.00

Dansk Arkitektur Center | Bryghusgade 10, 1473 København

DEN NÆSTE FORBRUGEGENERATION 2022

Den næste forbrugergeneration kan betegnes som de første rigtig digitale indfødte. De er vokset op i en verden af teknologi, og det har aldrig oplevet en hverdag uden internettet. De lever i en omskiftelig verden med alle muligheder, og de bærer selv ansvaret for deres valg, lykke og succes. De opfører sig derfor anderledes end de tidligere generationer, og deres medie- og forbrugsmønstre ligner ikke tidligere generationers. Men hvordan opfører de sig så, og hvad optager dem?

I dagens indlæg vil Christina Kotzia Hørup, Head of Research, og Line Luna Hasselsteen, Digital Director, give jer et indblik i, hvem den næste forbrugergeneration er, hvad de har af drømme, bekymringer, holdninger og medieforbrug, samt hvordan I som annoncører fanger deres opmærksomhed.

Dagen afsluttes med en paneldebat med 3-4 unge i alderen 18-28. Her vil I få mulighed for at stille alle de spørgsmål I måtte have om dagens emner – til netop den næste forbrugergeneration.

 

Vi glæder os til nogle spændende timer sammen!

TILMELD DIG HER

Er I flere deltagende fra samme virksomhed er det nødvendigt, at alle deltagere husker at tilmelde sig via denne formular.

Når du tilmelder dig Resonans behandler vi dine oplysninger i henhold til vores persondatapolitik.

Nyhedsbrev

Vil du vide mere?

Line Luna Hasselsteen

Digital Director
llh@orchestra.dk
Tlf.: 31 14 43 87

 

CHRISTINA KOTZIAS HØRUP

Head of Research
ckh@orchestra.dk
Tlf.: 61 26 16 24