Talentprogram hos mediebureauet Orchestra
Er du vores nye talent? Vil du være en del af en succes og indgå i vores talentprogram? Brænder du for at gøre en forskel? Så er her en fantastisk mulighed for dig!
Vi søger de næste talenter til vores talentprogram i København, som vil få en unik mulighed for at løse opgaver på tværs af afdelinger i hele bureauet. Talentprogrammet vil give dig en stor indsigt i mediebranchen, mens du gradvist specialiserer dig inden for et fagområde.
Orchestra er et danskbaseret mediebureau bestående af meget erfarne kræfter. Vi har fokus på rådgivning af danske kunder, og er siden lanceringen i starten af 2013 vokset til 66 ansatte, der betjener brands som Norlys, Trygfonden, Tivoli, Unibet og HK. Orchestra består af dygtige rådgivere og generalister samt en lang række specialistenheder, der bl.a. dækker områder som paid social, content, data & insights, ad-tech m.fl.
Vi har nogle af de mest tilfredse kunder i branchen, hvilket er det allervigtigste succeskriterium hos os. Transparens er grundstenen i vores forretning, som gør det muligt at sætte fagligheden i højsædet.
Vi er hos Orchestra meget stolte af at have en meget unik og god kollegakultur hvor man har det godt sammen og er glad for at komme på arbejde. Vi har mange sociale arrangementer, herunder bl.a. en årlig sommerfest, julefrokost samt bordfodboldturnering.
Jobbet
Som en del af vores talentprogram vil du skulle arbejde tæt sammen med andre talenter, som er på samme udviklingsrejse som dig. Derudover vil du skulle tage en aktiv del i oplæring af nye talenter. Vi tilbyder et dedikeret talentforløb med en masse spændende og udfordrende opgaver i et uformelt arbejdsmiljø, hvor den sociale holdånd spiller en stor del af kulturen.
Dine arbejdsopgaver vil inkludere:
- Kampagneopfølgning og optimering på tværs af medier
- Rapportering fra systemer som bl.a. Google Analytics, Adform, Facebook Ads, Google Ads,
- Digitalt medieindkøb på in-house medier samt hos eksterne medier
- Håndtering af materiale og opsætning af digitale kampagner
- Trackingopgaver som sikrer en optimal digital kampagneafvikling
- Koordinering af opgaver på tværs af teams
- Udarbejde og samle kundepræsentationer
- Bred palette af ad hoc-opgaver på tværs teams
- Oplæring af nye talenter
- Praktiske ad hoc-opgaver
Jobbet er estimeret til 20 timer om ugen.
Din profil:
Vi forestiller os at du har to-tre år tilbage af dit studie og forventer at du:
- arbejder struktureret og detaljeorienteret
- er analytisk og grundig
- har et godt kendskab til Excel og PowerPoint
- er selvstændig, nysgerrig og har flair for tal
- er tryg ved at navigere i nye digitale systemer
- er passioneret, ambitiøs og har lyst til at være med til at bygge fremtidens mediabureau
Det er en fordel, hvis du har kendskab til systemer som Adform, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Ads, Asana, Facebook Ads, men det er ikke et krav.
Ansøgning
Hvis du er interesseret i at blive en del af vores talentprogram, så send din ansøgning, cv og karakteroversigt til HR Chef Mette Frimann på mf@orchestra.dk, som du også er velkommen til at kontakte på tlf. 25389909, hvis du har spørgsmål.
Vi behandler ansøgninger og afholder samtaler løbende, så vent ikke med at sende din ansøgning, hvis du har fundet denne stilling interessant.
Vi glæder os til at høre fra dig!