Øget efterspørgsel på contentproduktion og -analyse betyder, at Orchestra har udvidet content-teamet med ansættelse af Content Manager Isabella Rulffs. Med dette ønsker Orchestra at tage et endnu større ansvar for kundernes storytelling og contentperformance, både organisk og paid, hvilket er en naturlig forlængelse af vores eksisterende rådgivningskompetencer. Nu udvider vi derfor vores contentspecialisering med et produktionstilbud, hvor Isabellas erfaring som foto- og videograf bliver en vigtig del af vores 360° rådgivning fra indledende konceptudvikling til udgivelse.
”Med Isabella i teamet får vi en vanvittig dygtig og erfaren content specialist, der har et særligt øje for kreativ branding, visuel storytelling og godt performende indhold.” udtaler Cecilia Fahlström, Head of Content. ”Vi har meget travlt med contentrådgivning og -analyser, og oplever virkelig en øget interesse blandt kunderne efter contentproduktion, især til sociale medier. Derfor har vi været projektledere og koordinatorer på mange produktioner, men har savnet selv at kunne tage action på video- og stillproduktionerne, som mange gange har korte deadlines, og hvor for mange led kan være unødvendigt forsinkende. Med ansættelsen af Isabella er vi nu gearet til ikke alene at rådgive og projektlede, men også producere indhold til alle tænkelige platforme.”
Isabella Rulffs tiltrådte rollen som Content Manager hos Orchestra pr. 5/9, og kommer med en baggrund som freelance foto- og videograf, creative production coordinator og producer. Isabella har erfaring både bag kameraet og i klippe-/redigeringsværkstedet, ligesom hun også har håndteret og projektledt musikvideoer for kendte danske artister, kommercielle videokampagner og rådgivet omkring strategisk branding.
”Jeg ser virkelig et potentiale hos mange af Orchestras kunder, hvor jeg er sikker på at vi i fællesskab kan få skubbet dem rigtig godt i gang med at få fortalt sine historier på måder, hvor målgruppen både ser det, stopper op og interagerer med indholdet,” siger Isabella Rulffs. ”Jeg glæder mig til både at kaste mig over analyser, rådgive om indhold og skyde en masse spændende historier. Jeg er allerede i gang med storyboards på de første opgaver, og jeg er vild med den synergi der er med mine nye dygtige kollegaer inden for de forskellige specialistområder.”
Orchestras Content-afdeling har med Cecilia Fahlström bag roret i mange år tilbudt kurser, rådgivning, analyser og kampagnehåndtering inden for contentperformance, konkurrentindblik, sociale medier og influencer marketing. Med ansættelsen af Isabella tilbydes derfor nu også kreativ rådgivning, visuelle brainstorms og alle former for video- og stillproduktioner.
For yderligere information kontakt Cecilia Fahlström på telefon 26 28 46 21 eller cf@orchestra.dk.